Én és a Burgerem

Erm's Burgerbistro - Élménybeszámoló

Baconös Sajtburger

2015. augusztus 04. - Kovács László György

Július egyik napján Szentendrén sétálgattunk, dögmelegben. Mielőtt hazamentünk volna, elhatároztuk, ha már itt vagyunk, kóstoljunk meg egy burgert. Nem volt ismeretlen számomra az Erm's Burgerbistro, olvastam már róla előtte, nem is rossz véleményeket. Úgyhogy nagy lelkesedéssel nekivágtunk, és ki is próbáltuk a helyet.

1.JPG

A bistro az óvárosban található, egy utcával beljebb, mint ahol a legtöbb turista elsétál. Méretre nagyon kicsi, szűkösen 8 helyet számoltam össze. Első kis szomorúságom, hogy nem lehet kiülni, bent pedig a kinti időhöz képest is melegebb volt. A méreten kívül a beltérrel nem sok gond van, célnak megfelel. Az viszont, hogy nincs Toalett, az enyhén szólva is elkeserített. Még csak kezet sem lehet mosni. Nem tudom, hogy működhet így egy hely. Jó lépjünk túl ezen, hátha a kaja finom lesz.

2.jpg

11 féle burger közül választhatunk, a szolidabb hamburger, és a tripla húsos Erminator között megtalálhatjuk a középutat is. Mi a Baconös Sajtburgert választottuk. 

3.jpg

Magát a burgert 12 perc körül meg is kaptuk, azonban a köretre, vagyis a hasábburgonyára még várni kellett plusz 5 percet. Addig meg ott üldögéltünk és vártuk hogy kihüljön a hambi. Ilyet se láttam még, hogy nem egyszerre kapjuk meg a rendelést. 

4.jpg

Nézzük meg a Baconös Sajtburger felépítését: marhahús, svájci sajt, ropogós bacon, pácolt uborka, paradicsom, pirított hagyma, saláta és házi készítésű szósz.

A buci finom, alja kicsit keményebb, így nem ázik át annyira. Édes kalács jellegű.

A hús marha, nem tudni mekkora tömegű, de én durván 130 grammot mondanék rá. Közepesnél jobban át van sütve. Teljesen rendben volt, nem találkoztam rágós résszel benne. 

A bacon finom, a sajtot én annyira nem éreztem ki. A kelleténél talán kicsit több uborka volt benne. A dinsztelt hagyma az egyik legjobb amit eddig ettem. 

5.jpg

A köretet külön kérni kell, alapból nem jár hozzá. A hasábburgonya amit kértünk szép adag, viszont van egy nagy hibája, hogy szinte teljesen nyers! És mint már írtam, 5 percet kellett rá várni a hambi megérkezése után, de így se sikerült jól megsütni. Így aztán nem volt nagy élmény az elfogyasztása. Pedig jó is lehetett volna, tehetünk hozzá ketchupot és majonézt is külön költség nélkül.

6.jpg

Fura élményeket adott nekünk az Erm's Burgerbistro. A burgerrel nincs gond, viszont a kiszolgálás kicsit bénácskának hatott, ez a nyers krumpli dolog lehet (remélem) csak egyedi eset. Nekem nagyobb hiányosság a kézmosás és a toalett hiánya, melyre nem tudom milyen mentség lehet, elvégre kézzel történik az étkezés.

7.jpg

Az árak nem olyan vészesek, a mi burgerünk 1100 Forintba került, hozzá a hasáb 350 Forint. Egy kis dobozos üdítő meg 300 Forint, ha beérjük annyival. Tehát rendesen benne vagyunk a 2000 Forint alatti sávban, ami ár/érték arányban jónak mondható.

 

Erm's Burgerbistro

Nyitvatartás: H - SZO: 11:00 - 20:00

Kucsera Ferenc utca 12, Szentendre, Hungary, 2000

https://www.facebook.com/ErmsBurgerbistro

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr907676194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása