Én és a Burgerem

Louis - Élménybeszámoló

Sajtburger

2015. augusztus 14. - Kovács László György

Egyik nap a Budagyöngyén volt dolgom. És ha már itt voltam, akkor gondoltam kipróbálom (újra) a Louis nevű gyorséttermet. A helyről semmilyen információt nem találni az interneten. Nincs Facebook oldaluk, nincs weboldaluk, se semmi. Érdekes. Na mindegy.

1.JPG

Érdekelt, változott-e valami az előző ottlétem óta. Anno engem nagyon meglepett, hogy Budán, az egyik legrégebbi McDonald's megszűnt (2 éve lassan). De az még jobban meglepett, hogy ez a hely azóta sem zárt még be. Tudniillik a hely nem jó. Nem volt jó másfél éve mikor kipróbáltam, és ez nem változott meg. A dizájnon látszik az előd maradványa, a pult, az elrendezés mind a Mekire emlékeztet. Képeket sajnos nem tudtam készíteni, mikor látták, hogy fotózni készülök, rögtön felszólítottak, hogy nem kéne, mert a főnökség nem örülne neki. Hmm. Ezért aztán csak a kaját tudom bemutatni, a többit meg tessék megcsodálni élőben. :D Például a hihetetlenül gagyi és átláthatatlan árlistát a pult felett. Egy pozítívum azért van, a terasz kifejezetten kellemesen fest. 

2015-08-12_17_19_21.jpg

Nemvoltam most bevállalós, csak egy sima sajtburgert kértem, medium menüben. Méretre a cucc akkora, mint mekis testvére. Jóllakni nyilván nem lehet vele. Íze annyira nem rossz mint emlékeztem, viszont a hús elég furcsa, mintha szét lenne sütve.

2015-08-12_17_21_57.jpg

A krumpli jól ropog, itt is megvan a hasonlóság a sárga piros előddel, ezzel igazából nagy gondom nem volt. Az üdítő meg a jól ismert és megszokott cola ízt hozta. 

2015-08-12_17_22_11.jpg

És most jön ami miatt egyáltalán nem ajánlott a dolog. Az ár. Ebben hozza a Meki színvonalát, egy árban van vele, viszont az étel minősége már nincs, és ez gond. Egy sajtburger menü 790 Forint a medium menüvel. (290 Ft a szendvics és +500 Ft a medium menü, ami a közepes sültkrumplit és 4 deci kólát jelenti). És fél fogra sem elég. A hús sem az igazi. A drágább szendvicsek sem bizalomgerjesztőbbek sajnos. Ha gyorskajára fáj a fogunk, maradjunk a Meki/Burger King/KFC vonalon. Kísérletezés szempontjából kipróbálhatja bárki, de készüljön fel, hogy nem lesz valami nagy élmény. Úgy hallottam a fagyi azért egész jó...

2015-08-12_17_23_18.jpg

 

Louis

Nyitvatartás: H - CS: 07:00 - 22:00, P - SZO: 07:00 - 24:00, V: 08:00 - 22:00

Szilágyi Erzsébet fasor 121, Budapest, Hungary, 1026

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr227698730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása