Én és a Burgerem

Food Truck Show - IKON Street - Élménybeszámoló

IKON Street Burger

2015. szeptember 08. - Kovács László György

Szeptember második hétvégéjén került megrendezésre az őszi Food Truck Show. A helyszín most a Kincsem Park volt, ahol az evést összekötötték a lóverseny hangulatával. Mi az utolsó napon, vagyis vasárnap jutottunk ki az eseményre.

1.jpg

Pillangó utcai metró megállótól kellett besétálni, amennyiben nem kocsival érkezünk a Kincsem Parkhoz. Egész kellemes 10 perces séta, és már látjuk is lovakat. Pont akkor volt az utolsó profi futam, mikor érkeztünk, így sikerült elkapni a verseny izgalmait is.

2.JPG

Első lépésként a körbenéztünk. Láttuk, hogy a FestiPay bódék előtt elég nagy a sor, így tettünk egy kört. Igen, nem készpénzes és még csak nem is PayPass-os buli volt, itt kizárólag csak FestiPay-el lehetett költekezni. A nagy sor ellenére hamar megkaptuk a kártyát, és visszaváltásnál sem volt fennakadás. Hallottuk, hogy az utolsó verseny következik, így gyorsan felszaladtunk a lelátóra. Megmondom őszintén nem tudom mit lehet egy lóversenyen élvezni, kb 1 perc az egész, és csak annyit látni belőle hogy a végén előtted elmegy pár ló, a bemondó meg monoton hangon őrjöng. Szuper. :) Vissza mentünk az ételek közé, és kerestük a helyet, melyiket kéne kipróbálni. Feltűnt, hogy kezd eléggé terjedni a Pulled Pork szendvics, meg úgy általánosan a BBQ kaják. Na nem baj, én azért most is maradtam a hamburgernél. 

A választásom az IKON Street-re, a debreceni székhelyű burgeresre esett. De megtalálható volt még a Zing burger, és elsőként láttam ilyen közegben a Burger House-t is. 

3.JPG

Nem a legjobbkor álltam sorba, gőzerővel készültek a burgerek előttem, és a rendelésre is várni kellett legalább 15 percet. Viszont utána hamar megkaptam. A legegyszerűbb verziót kóstoltam meg, az IKON Street burgert, de lehetett kérni sajtos, és baconös, vagy akár All in verzióban is.

4.JPG

Az étel küllemre teljesen átlagos, manapság már jól megszokott papír tálcán érkezik. Hozzá a mindig jó csónak burgonya jár, amennyiben menüben kérjük. Kaphatunk hozzá csípős ketchupot, a sima épp elfogyott. 

5.jpg

A hús nem volt túl nagy, inkább a vékonyabb vonalat képviseli és meglehetősen át is volt sütve. Ízre nekem ettől függetlenül megfelelt. Kaptunk még bele hagymát, paradicsomot, uborkát, és szószt. Mennyiségre nem az a durván laktató, de talán éhen sem maradunk tőle. 

6.jpg

Az burger magában 1290 Forint, menüben 1690 Forint. Szerintem ez az ár kicsit túlzás egy ilyen felszereltségű és méretű burgerhez. Viszont a konkurencia is hasonló áron kínálta az ételeket, el kell fogadni, a street food nem olcsóbb mintha beülnél egy étterembe.

Összességében ízlett, csalódás semmiképp nem ért. 

 

IKON Street

https://www.facebook.com/ikonstreet

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr397770364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása