Én és a Burgerem

Marhaburger sült libamájjal - McDonald's

2015. november 03. - Kovács László György

Meglepő módon az első McDonald's-os írás következik a blogon. :)

Nem friss promócióról lesz szó, tart már egy ideje, de én most szántam el magam a megkóstolására. Bizonyára már mindenki tudja, hogy kétféle szendvics tartozik a Magyar Hetek név alatt futó promóció alá. Egyik a Libaburger Lilakáposztával, melyben marha helyett liba a hús, és a Marhaburger sült libamájjal, amiben a különlegesség természetesen a libamáj. Én utóbbit kóstoltam meg, a libahús és a lilakáposzta nem hozott lázba.

1.JPG

A szendvics nem túl nagy, nem lesz nehéz megfogni egy kézzel, főleg úgy, hogy még adnak hozzá kis papírt is. Gusztusosan néz ki, és ha csak úgy a kezünkbe nyomná valaki, nem is gondolnánk, hogy libamáj leledzik benne. Pedig van benne, nem is kicsi.

3.jpg

De nézzük, még mi található a szendvicsben: a marhahús és a libamáj mellett van még madársaláta, csípős zöldpaprika, grillezett hagyma, enyhén borsos szósz.

4.jpg

Ízre finom, a hús nem éri el a buci szélét, szinte eltűnik benne, viszont érződik a libamáj. A saláta sajnos annyira nem, és a szósz is a háttérben marad. A kis paprika kis izgalmat visz bele a csípősséggel.

5.jpg

Nem lesz a kedvenc promós szendvicsem, de semmiképp sem mondanám rossznak. Nyilván ehhez szeretni kell a libamájat is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr158037996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2015.11.04. 19:25:30

A libaburger viszont vacak: kemény a vagdalt és szinte virtuális mennyiségű a lilakáposzta.

Blogger Betti · http://bettiangyalai.blog.hu/ 2015.11.05. 04:46:22

méghogy meki reklám, beszarok!!! komolyan nem értem ezt az index2-t. gasztrogeci, divatlófasz, világutazó csicskák, életmódtanácsadó, videójátékos fasságok, szar filmajánlók, de sehol egy igazi PINNNA!
szerencsére én még a régi értelmes konzervatív réteget képviselem!
bettiangyalai.blog.hu/

Before · http://azbeszt.blog.hu 2015.11.05. 13:38:40

Szerintem mind a kettő finom, a májas magáért beszél (bár én szívesen kérném két májjal, akár felárért is), a másik már nehezebb eset.
Amikor először ettem a libaburgert, nagyon finom volt, a hús tömör, de szaftos, minden jó arányban volt a hamburgerben. Sajnos azonban a többi próbálkozásom nem sikerült ilyen fényesen, nagyon könnyen tönkre lehet tenni a húspogácsát, túl tömör, túl száraz lesz és oda az igazi élmény.
süti beállítások módosítása