Én és a Burgerem

Louis - Reggeli gyorsteszt

Tojásos Bacon-ös szendvics

2015. november 27. - Kovács László György

Egyik nap a reggeli órákban a Budagyöngye környékén akadt dolgom. Eszembe jutott, hogy a Louis-ban van reggeli választék is, és ez így remek alkalom volt, hogy kipróbáljam a kínálatot, legalább egy szendvics erejéig

0.jpg

Képet nem készítettem sajnos a lehetőségekről, ezt majd egy későbbi alkalommal pótolom. 

Választásom a Tojásos Bacon-ös reggeli burgerre esett. Hozzá a legkisebb menüt kértem, ami kis krumplit és 2dl üdítőt tartalmaz. Ez mondjuk nem rossz, Cappy gyümölcslevek közül választhatunk, de akár kávét is kérhetünk. 

1_masolata.jpg

A szendvics hozza a mekiben megszokott reggeli burger méretet.

Kapunk bele a bacon és a tojás mellé salátát és paradicsomot.

2_masolata.jpg

A bacon jól ropog, a tojás egész méretes. A buci elég tömény állagú, laktató, pirított belül. 

3_masolata.jpg

A krumpli a legkisebb kérhető adag, mégis szép mennyiséget tett ki. Alapból nem sózzák, kapunk mellé egy pici tasakkal belőle, ha sósan szeretnénk. 

4_masolata.jpg

Nem volt nagy elvárásom mikor kikértem ezt az összeállítást, de meglepően jó volt, nekem ízlett, és kifejezetten jól laktam vele, pont elég szerintem reggelire. 

Az ára ennek az összeállításnak megáll 800 Forinton, ami nem olcsó, de nem is több, mint a konkurencia árazása.

Egy kis szószt el tudtam volna képzelni bele, picit száraz volt. Lehet majd még kipróbálok más reggeli terméket is tőlük.

 

Louis

Nyitvatartás: H - CS: 07:00 - 22:00, P - SZO: 07:00 - 24:00, V: 08:00 - 22:00

Szilágyi Erzsébet fasor 121, Budapest, Hungary, 1026

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr248116714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása