Én és a Burgerem

Burger King - MerryXTmas!

2015. december 10. - Kovács László György

Előbb vagy utóbb én is ki szoktam próbálni a gyorsétteremláncok aktuális promóciós ajánlatait, azt azonban észre lehet venni, hogy nem rohanok el értük azonnal, amint megjelennek. De most végre megkóstoltam mind a két karácsonyi szuper szendvicset a Burger Kingben, nevesítetten a Santa Claus és a Cajun Angus XT burgereket. 

1.JPG

Kezdem a jól ismert Santas Claus burgerrel, amivel már többször is találkozhattunk az elmúlt évek hasonló időszakában. Igazából semmi újdonságot nem kapunk, a jól bevált Angus húsos burgert felturbózzák pirított hagymával, pár sajttal és szósszal.

2.jpg

Legyünk pontosak: a hús mellé kapunk majonézt, steakhouse szószt, maasdam és edami sajtot és pirított hagymát

Mindezt kukoricás zsemlében, ami annyit tesz hogy kis dara rá van szórva a buci tetejére. 

3.jpg

A hús továbbra is az egyik legjobb szerintem a gyorsétteremi vonalon. A steakhouse szósz nem rossz, lehetne több is, viszont a sajtokat nem éreztem annyira különlegesnek, annyiban mégis, hogy nem a megszokott sajt ízt kaptam. De mindenképpen jelen vannak, érezhetőek benne. A kedvencem a pirított hagyma, szeretem ahogy ropog. És nagyjából ezzel ki is merült a dolog, 

5.jpg

Nézzük az újdonságot, a Cajun Angus XT-t.

7.jpg

Nos, itt már találkozhatunk olyan összetevőkkel, amikkel eddig ritkábban, vagy talán még sose: 

New Orleans-i fűszeres szósszal, pepper jack sajttal és vajas bucival.

Természetesen nevéből adódóan itt is Angus húst kapunk, csak úgy mint az előző burgerben. 

Az új szósz valóban fűszeres, enyhén csípős érzést ad, én szeretem az ilyet, bejött. A sajtnál itt sem éreztem, hogy én most pepper jack sajtot eszem, de mindenképp egy új ízélmény, már amennyire kiérezni a szószok és a hagyma mellett.

8.jpg

A buci tényleg más, mint eddig. Édesebb, töményebb, de ezáltal az egész szárazabb is. Nem ázik át, az egyszer biztos. Viszont annyi szósz nincs benne, hogy ne váljon hangyányit fullasztóvá. Jól jön mellé az üdítő. 

A saláta ad hozzá egy kis frissességet, a hagyma kifejezetten erős ízű, határozottan jelen van.

9.jpg

Egyikkel sem lehet durván jól lakni, inkább csak a pont elég kategória, krumplival együtt is. Persze ez mindenkinél szubjektív megítélés. Én el tudtam volna még képzelni több összetevőt, főleg ha az árakat nézzük. 

Mind a két szendvics 1490 Forint, menüben meg átlépünk a 2000 forintos kategóriába, pontosabban 2090 Forintot kell érte adnunk. 

Ez mindenképpen túlzás, gondolom mondanom sem kell, hogy ennyiért már normális burgerezőben eszünk jóval jobb burgert, akár még egy pohár sörrel is kísérve.

Azonban egyszeri kipróbálásra mindenképp ajánlott, aki nyitott a Burger King ízvilága felé, rossz élményben nem lesz része.

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr468122272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása