Én és a Burgerem

Club Royal - McDonald's - Élménybeszámoló

2016. február 23. - Kovács László György

Miután nem is olyan rég kipróbáltam a Prémium termékvonal első szendvicsét, a Bacon Clubhouse-t, már meg is érkezett az utódja, pontosabban az új társa a McDonald's-ba, méghozzá a Club Royal nevet viselő dupla húsos szörny. 

1.JPG

Kézbe fogva a burgert érezzük a súlyát, érezzük, hogy ha ezt most megesszük, jól fogunk lakni. Ami nem túlzás, én személy szerint teljesen tele lettem tőle, természetesen krumplival kísérve.

2.jpg

Na de nézzük, hogy miről is van szó. Ez a burger pontosan olyan mint egy 'prémiumosított' McRoyal szendvics. A buci most is a fényesebb fajta, a hús két szép Royal marhahús, megpakolva a következő finomságokkal:

3.jpg

füstölt pizzamozzarella szeletek, szeletelt batávia saláta, lilahagyma, sült hagyma, füstös-mustáros-paradicsomos szósz

Tehát most a füstösebb ízvilág felé orientálódunk. És igen, megint jár hozzá fogó papír, merthát prémium ugye.

4.jpg

A saláta kifejezetten bőséges, friss, a lilahagymát szépen kiérezni. A sült hagyma kicsit a háttérbe került nálam, ha nem tudom, hogy van benne, lehet fel se tűnik. A szósz szerintem jó, a paradicsomosságát azonban nem éreztem. A sajt finom, bár ezt sem könnyű kiérezni, mindenképp hozzátesz az összképhez. Azokon a részeken, ahova nem jutott a cuccból, meglehetősen száraz a szendvics. Szerencsére ilyen rész kevés van. 

6.jpg

Nekem ez az összeállítás jobban bejön, mint pl. a Dupla Sajtos McRoyal, amire én egyből asszociáltam. Igaz, nem olcsó mulatságról van szó, én McMenü Pluszban kértem, amiért 1920 Forintot fizettem, enélkül olcsóbban is megkaphatjuk. Természetesen gyorséttermi "szemétért" ennyi pénz bőven sok, azonban én úgy gondolom ez van olyan jó minőség, mint egynéhány "kézműves" társa. Aki hajlandó ennyit áldozni érte, és szereti a füstösebb vonalat, annak mindenképp érdemes kipróbálnia.

5.jpg

http://mcdonalds.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr238411996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása