Én és a Burgerem

10. Street Food Show - Élménybeszámoló

Shrimpy Food Truck

2016. szeptember 26. - Kovács László György

Megrendezésre került múlt hétvégén a 10. Street Food Show. A helyszín ezúttal is az Andrássy út volt. Vasárnap látogattam ki, szerencsére az időjárás kedvezett a rendezvénynek. 

2016-09-18_17_31_00.jpg

A 'bódék' a múlt évihez hasonló helyen és elrendezésben szerepeltek, fizetni FestiPay-el vagy PayPass-al rendelkező bankkártyával lehetett.

A múlt évi rendezvényről ITT írtam.

Hosszas nézelődés után megakadt a szemem egy burgeren. Marhahús és hozzá rák? Jól hangzik. Mindez a Shrimpy Food Truck kínálatában volt elérhető, és ahogy néztem, sokan kértek ilyen burgert rajtam kívül.

2016-09-18_18_53_27.jpg

A Surf'n'Turf burger összetevői:

2016-09-18_18_53_15.jpg

10 percet kellett talán sorban állni, és még ennyibe telt az elkészítése is. 

2016-09-18_18_59_32.jpg

Méretre közepesnek mondanám. A fekete buci jól ment a halas hangulathoz. A hús rendesen meg volt sütve. Nem értek a rákhoz, de ízre bejött.

2016-09-18_19_16_20.jpg

A sok összetevő révén mindenből kis mennyiség jutott, így az ízek annyira keveredtek, hogy külön külön nem tudnám kiemelni egyiket se. A snidlingszószt nem éreztem ki, de az összkép pozitív volt. Köretnek garnéla chipszet ettem volna, de sajnos már addigra elfogyott.

2016-09-18_19_16_49.jpg

A burger 2290 Forintba került, ami nem olcsó, de az összetevőket figyelembe véve (főleg a rákot, ugye) még belefért. 

Shrimpy Food Truck

facebook.com/shrimpyfoodtruck

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr1511733209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása