Én és a Burgerem

Sophie & Ben - Élménybeszámoló

New York burger

2016. december 09. - Kovács László György

Egy régi ismerőst, a Sophie & Ben bisztrót kóstoltuk meg, nem először. A hely a belvárosban, az Andrássy út környékén található, a Deák tértől nem messze. Belülről hangulatos félhomály fogad. A gyerekekre is gondoltak, hátul találunk nekik játszadozó helyet. Ha biztosra akarunk menni, érdemes asztalt foglalni, mert általában sokan vannak.

2015-12-06_20_06_34.jpg

A kiszolgálás az asztalnál történik, pincér veszi fel a rendelést. Kedves és udvarias módon zajlik mindez, sörök választásában is segítséget kaptunk. Talán kicsit többet kellett várni a kelleténél.

2015-12-06_20_09_54.jpg

Burgerek között egész nagy a választék, én a klasszikus New York burgert kértem.

New York burger:

marhahús, saláta, paradicsom, relish, cheddar sajt, bacon, karamellizált hagyma, füstös majonéz, bbq

A burgerek 15 perc alatt készültek el. Első ránézésre is étvágygerjesztő volt a látvány, minőségi, igényes külsővel rendelkezett.

2015-12-06_20_36_00.jpg

Rögtön láthatjuk, hogy a buci nem a megszokott. Egyedibb, császár zsemle szerűt találtak ki a burgerükhöz, ami még kívánatossá tette számomra az egészet. Természetesen belül szépen pirítva volt. Szerencsére a végére sem ázott át. Állagra mérsékelten tömör, nem sokkal szélesebb mint a hús.

2015-12-06_20_38_22.jpg

Na a hús, az aztán rendesen médium! Talán kicsit már rare-ebb a kelleténél. Szóval aki esetleg jobban átsütve szereti az mindenképp szóljon, nehogy meglepődjön! Egy mennyire legyen átsütve kérdés azért jót tenne a rendelésfelvételnél. Egyébként a hús 180 grammos marha, magasabb típusú, tömör. Nem volt túlfűszerezve, viszont kiemelkedő ízt sem éreztem. Darálásilag megfelelő, nem volt semmilyen probléma. Összességében szerintem jó, annyit tudnék hozzá tenni, hogy egy árnyalattal átsültebb lehetne, de ez szubjektív.

A kiegészítők is jól szerepelnek, a sajt szépen olvadt, a bacon ropogós. Én szeretem a karamellizált hagymát, és az elkészítés jelen esetben is kellemes volt.

2015-12-06_20_37_09.jpg

Köretnek csónakburgonyát kapunk. Sokszor írtam, hogy én nagyon szeretem, ezúttal is teljesen jó volt, mirelit szinten továbbra sem kell szerintem jobb.

2015-12-06_20_37_13.jpg

Kapunk még coleslaw salátát is. Visszafogottabban majonézes, finomra van reszelve. Teljesen jó.

2590 Forint. Ennyibe kerül ez az egész menü. Nem az olcsóbb kategórát képviseli, azonban a minőség, hangulat, helyszín hármasa feledteti a magasabb összeget. Egyébként az árak 1990 Forinttól indulnak és 4390 Forintig terjednek. Kipróbálását mindenképp ajánlom!

Sophie & Ben

Nyitvatartás: H - V: 11:00 - 22:00

1061 Budapest, Káldy Gy. u. 5

www.sophieben.hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr1812012328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása