Én és a Burgerem

Burger & Friends - Szentendre - Élménybeszámoló

2017. július 27. - Kovács László György

Szentendrei kirándulás alkalmával figyeltem fel erre az új burgerezőre. A sétálóutcán haladva a Fő tér fele feltűnt, hogy más étterem van a fura sziklás, sarki épületben. Gondoltam miért ne, tegyünk egy próbát. A hely 3 hónapja nyitott, szóval elég friss versenyzőről van szó.

2017-07-15_16_28_17.jpg

2017-07-15_15_40_19.jpg

A belső hozza a hamburgeres hangulatot, nekem kifejezetten tetszett.

2017-07-15_15_41_48.jpg

Szabadban is van lehetőség kiülni, azonban benn is akad pár hely, 'normál' és bárszékes megoldás közül válogathatunk. 

2017-07-15_15_41_59.jpg

A rendelésfelvétel a pultnál történik. Étlap kézzel írottan több helyen is fellelhető, azonban kapunk kézbe is egy nyomtatott változatot. 

2017-07-15_15_46_11.jpg

A kínálat kifejezetten szűkös, az alap burgereket kapjuk meg, semmiféle vadítás nélkül. Hamburger és sajtburger mellett (melyek mind angus marhából vannak!) van csirkés és vega is, a kolbászos burger lehet az ami nem szokványos. Mindegyiket turbózhatjuk még baconnel, jalapeno paprikával és kacsamáj lilahagymalekvárral! is. Én most maradtam az alapnál. Mindegyiket kérhetjük menüben is, ahogy én is tettem. 

2017-07-15_15_43_39.jpg

Sajtburgert kértem menüben (sültburgonyával,  üdítővel). Üdítő lehet 0,33 szénsavas ital a szokásos választékból, vagy Cappy.

Sajtburger:

180g angus marha, cheddar sajt, jégsaláta, paradicsom, lilahagyma, uborka, ketchup, mustár, majonéz.

2017-07-15_15_54_12.jpg

Míg várunk a kajára se unatkozunk, Music FM műsorszáma felelős a szórakoztatásért. 10 perc alatt el is készült, ami teljesen jó idő. Nem nekünk kell érte menni, kihozzák az asztalunkhoz.

A menü egy ovális tányéron érkezik, burger hurkapálcikával átszúrva, a krumpli meg sallangmentes kis tasakban. 

2017-07-15_15_55_10.jpg

Első ránézésre nem hozott lázba a látvány, az az igazság. A krumpli mirelit, de simán a jobbak közül való. A burger kicsit strandos külsőt követ, azonban mikor jobban megnézzük, és beleharapunk, kiderül, hogy ez azért jobb annál. 

2017-07-15_15_54_18.jpg

Kézbe fogva kicsit szétesős, a hurkapálca azért segít ebben valamit. A hús médium, teljesen rendben van, az összetevők hozzák azt amit elvárhatunk, de semmi különlegeset. 

2017-07-15_16_06_20.jpg

Nekem ízlett, egy nagyon jó hamburgerről beszélünk, ami az alap összetevőkből hozza ki azt amit egy klasszikus burgernek adnia kell. Telítettség szempontjából is jól vizsgázott, elég csak annyit mondanom, hogy órákkal később is nagyon jól lakott voltam. 

2017-07-15_15_54_46.jpg

A sajtburger magában 1450 Forint, a menü pedig az üdítővel és sültkrumplival + 450 Forint. Ez szerintem egy sétálóutca tömegekkel teli részén teljesen korrekt összeg. A kiszolgálás kedves volt, én mindenképp ajánlom a kipróbálását, ha épp arra jár valaki (és a lángost már próbálta, vagy azt már megette pl. ebédre. :) ).

 

Burger & Friends

Nyitvatartás: ?

 
Péter Pál utca 4., Szentendre
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr8812684801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása