Én és a Burgerem

Street Food Show - Lángos, Spíler - Élménybeszámoló

2015. szeptember 24. - Kovács László György

Ez a szeptember a Street food kultuszról szólt, a Food Truck Show, és a Főzdefeszt után, most elérkeztünk a Street Food Show-hoz, mely az éves autómentes hétvégén került megrendezésre. A helyszín, csak úgy mint 1 éve, az Andrássy út, az Opera és Deák tér közötti szakasza.

1.JPG

Ha az Oktogon felől közelítünk, akkor egy kisebb busz kiállításon, és egy koncert színpadon kell átjutnunk. A tömeg hatalmas, a sorban állás garantált. Ami feltűnik, míg múlt évben volt rendes telepített WC, most csak ToiToi áll a résztvevők rendelkezésére. Kézmosási lehetőséget nem találtam.

Szokásosan a körbejárással kezdtem, pontosabban végig sodródtam a tömeggel. A sör kínálat szerényebb mint a Főzdefeszten tapasztalt, de azért most is lehetett inni többféle finom kézműves nedüt. Itt most a készpénz játszik, a pohár pedig műanyag. 

2.JPG

A Dining Guide összegyűjtötte, hogy milyen kajákat ehetünk, ezeket itt meg is nézhetitek: Mit ehetünk a Street Food Show-n?

Kezdésnek most lángost kóstoltam, mert a múlt heti Főzdefesztes élményt el kellett feledtetni. És most nagyon finomat kaptam. Kellően ropogós volt a tészta, a sajt és a tejföl is megfelelő mennyiségű és minőségű. Tehát a nyitás jól indult, hozzá lecsúszott egy pohár sör is.

3.JPG

Eltelt majdnem másfél óra, míg a burgerre került a sor. A PistaBá gőzburgere már addigra sajnos elfogyott, így nem volt mit tenni, megkóstoltam a Spíler kínálatát, ami előtt még a záráshoz közeli időpontban is sor állt. A választás nem volt nehéz, egyféle burgert kérhettünk, ami marhaburger cheddar sajttal. A kiírás nem jelezte, de kérhetünk sültkrumplit is hozzá. Ezt én is csak onnan tudtam, hogy valaki előttem hasáb körettel kérte az adagját. 

4.jpg

5.jpg

Természetesen futószalagon gyártották a burgereket, és egész hamar meg is kaptam, nem kellett várnom 10 percet se. 

Tehettünk a krumplihoz majonézt és ketchapot, igény szerint. Már csak helyet kellett találni, meg egy jó sört venni hozzá. 

6.jpg

A hús magasabb fajta, brutálisan omlós. Nagyon könnyen össze lehetett nyomni, és könnyen le is estek belőle darabok. De ízre nagyon jó volt, médiumon sütve. A sajt durván rá olvadt, nem is igazán éreztem a jelenlétét. Emellett még volt benne paradicsom, saláta, és hambi szósz.

7.jpg

A buci engem egy sima zsemlére emlékeztetett, nem volt édes sem, természetesen a látszaton kívül nem volt több hasonlóság. Belül kicsit meg volt pirítva, és igazából semmilyen gondom nem akadt vele. 

9.jpg

A sültkrumpli mirelit, de nagyon finom, ropog, de egyben puha is. 

Olyan durván nem laktatott, de talán nem is ez a cél itt. 

A hamburger magában 1580 Forint, hozzá a krumpli 500 Forint körül volt. 

8.jpg

 

Spíler

Nyitvatartás: H - SZ: 09:00-00:00, CS - SZO: 09:00-02:00, V: 09:00-00:00

Király utca 13, Budapest, Hungary, 1075

https://www.facebook.com/spilerbp

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr487809948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása