Én és a Burgerem

Burger Pub, Nyíregyháza - Élménybeszámoló

Brutal Burger

2015. július 17. - Kovács László György

Mai beszámolóm elsőként nem egy budapesti burgerezésről fog szólni, most Kelet-Magyarországra látogatunk el. Ismerőseim közül többen is ajánlották, hogy ha Nyíregyházán járok, mindenképp próbáljam ki a Burger Pub-ot, mert hozza a budapesti színvonalat. És eljött az idő, végre sikerült eljutnom a helyre egy ebéd alkalmával.

1.jpg

A Pub belülről a régi vonalat képviseli, nosztalgikus a hangulat, mondhatni retró fílinget áraszt. De ez nem is lepett meg, hisz kívülről is látszik, hogy nem egy mai épületről van szó.

2.JPG

Az étlapot böngészve eltelt kis idő míg dönteni tudtunk, annyi féle variáció van, hogy igazából mindegyiket megkóstoltam volna (képen csak a prémium verziók vannak). Végül a Brutal Burgerre esett a választásunk, mégpedig Prémium menü változatban, ami annyit tesz, hogy kapunk a burgerhez plusz 600 Forintért fél adag sültkrumplit, mártogatóst és egy üdítőt vagy sört. 

untitled-1.jpg

20perc alatt kaptuk meg a rendelést. A burger nagy, tele van salátával, a köret pedig házi sültkrumpli.

4.jpg

A buci hatalmas, szinte elveszik benne a hús. Viszont jól összenyomható, így könnyedén kézbe vehető. Belül pirított, alja nem ázott át. Összességében szerintem teljesen jó.

A Brutál Burger a következőket tartalmazta: marhahús, dupla bacon, dupla cheddar, finomra aprított hagyma, csemege uborka, jégsaláta, paradicsom karika, tükörtojás, ketchup, mustár. Elmondhatjuk, nem spóroltak az összetevőkkel, durván sok zöld van benne, ami kicsit talán háttérbe is szorítja a húst.

6.jpg

A marhahús 150 grammos, vékony, jól át volt sütve. Ízesítésére csak sót és borsot használtak. Teljesen jó íze volt, nem volt rágós. Közelebb a médiumhoz azért szerintem jobb lett volna. 

A bacon és a hagyma pirított, nagyon finom, ropog, én nagyon szeretem. A tojás nem volt folyós, végig egyben maradt.

A sültkrumpli bár fél adag, de kitesz annyit, mint máshol egy egész. Házi mivoltából adódóan megvan a finom krumpli íz. Rendesen ki van sütve, nincs közte nyers szál. Simán az egyik legjobb amit ehetünk. 

5.jpg

Ettől az összeállítástól én nagyon jól laktam. Jó ízű volt, sok-sok zöldséggel, finom hússal. A kiszolgálással semmi gond nem volt. Kedves és gyors volt. 

7.jpg

A Brutal Burger 1490 Forint magában, ha menüben kérjük, akkor 2100 Forintot kell fizetnünk. Ez utóbbi esetén, ennyi pénzért kapunk egy kiadós étkezést, körettel, üdítővel. A hely ajánlott!

 

Burger Pub

Nyitvatartás: H - Szo: 12:00 - 0:00

Bocskai u. 9., Nyíregyháza, Hungary, 4400

https://www.facebook.com/burgerpubnyiregyhaza

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr987615254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mongoose 2015.07.17. 14:17:19

Nahát! Nem is tudtuk, hogy egy ínyencel állunk szemben, pláne hogy még cikk is készül rólunk. Ha ezt tudjuk, biztosan ajánljuk a gourmet burgerünket a maga 15 dkg-s marhahúsával, a cornflakes-ben panírozott 10dkg camembert sajtjával, dupla baconjével és áfonyás provanszi majonézével többek közt. Aki szereti csak azt eszi de van akinek abszolút nem jön be tehát két táborra osztja a burgeristákat mégis az egyik legnépszerűbb burgerünk. Reméljük még jársz felénk és lesz alkalmunk látni/hallani róla egy kritikát, mivel eddig egész Budapesten nem találkoztam hasonló összeállítással.

Darkcomet 2015.07.18. 17:11:44

Ez kérem akkor is úgy néz ki, mint egy jó adag hányással leokádott szardarab, káposztával zsömle között. Biztos finom, de én valahogy a gasztronómiai élvezetek netovábbjának nem egy hambit, gyroszt vagy pizzát tartok.

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2015.07.18. 17:53:22

@Darkcomet:
Értem én, hogy Te nem szereted, de azt már kevésbé, hogy miért pont ide írod...

Darkcomet 2015.07.18. 18:17:54

@IV. (Parkoló) Béla: Ácsi! Nem arról van szó, hogy nem szeretem, hanem arról, hogy kicsit uncsi a mostani Street Food divatból kifolyólag a kelleténél jobban magasztalni ezeket az izéket. Ha gyorsan kell zabálnom valamit, én is ezeket választom, csak manapság már kezd összemosódni ez az egész az igazi vendéglátással meg gasztronómiával. Amúgy meg a képek alapján reagáltam, biztosan faszábban néznek ki a valóságban, de a fotók alapján bottal sem piszkálnám meg ezt a kaját :)

jones5555 2015.07.18. 20:20:41

@Darkcomet: Rendszeresen burgerezek itt, és nagyon finom. Ha erre jársz próbáld ki. Pár pesti helyet simán aláz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.19. 03:36:32

a tukortojas ertelmezhetetlen egy hamburgerben

mel gibson 2015.07.19. 07:30:14

Ki fogom próbálni, ha Nyíregyre megyek, de biztos nem a képek miatt...
Aki ezeket fotózta, az nem tud fényképezni, ételt pláne nem.

Ciri 2015.07.19. 07:33:49

@hagyma:

"a tükörtojás értelmezhetetlen egy hamburgerben"

Rögtön tedd is hozzá, hogy Neked.

Vizilabda 2015.07.19. 10:10:01

Szerintem drága egy szendvicsért ennyi pénz. 6-800 Ft. ból lehet venni egy menüt egy olcsóbb helyen, pl. a szolnoki Jopi menü étteremben. Ez meg úgy gondolom a "szemét" élelmiszerek között van a diétázók számára pláne.

acsebacsi 2015.07.19. 10:33:29

Nemrég jártam náluk, de sajnos csalódnom kellett. A száraz buci pirítva is száraz maradt (csodák ugye nincsenek), ami miatt ez egész burger sajnos egy fojtós valami volt csak...

Wikus Van De Merwe 2015.07.19. 10:36:55

@Vizilabda:

Na de most komolyan!
Egy burger pub-ban ki nem szarja le a diétázókat?

Kovács László György 2015.07.19. 16:38:25

@Darkcomet, 2015.07.18. 17:11:44:

Itt nem is gasztronómiai élvezetről van szó, nem ez a cél. Én szeretem a burgert, és gondoltam másokkal is megosztom élményeimet, akik hasonlóan kedvelik ezt a fajta kalóriabombát.

Képek sajnos olyanok amilyenek, nem vagyok profi fotós, nincs is hozzá eszközöm, csak próbálkozom. De úgy hiszem a lényeg átjön rajtuk, mindenki eldöntheti hogy tetszik-e neki vagy sem az adott étel. És igen, élőben tényleg jobban néznek ki, mint az én képeimen.
süti beállítások módosítása