Én és a Burgerem

Évértékelés 2015!

2015. december 31. - Kovács László György

Mindjárt vége 2015-nek, és úgy gondoltam ideje megállni egy pillanatra, és visszanézni, tulajdonképpen mi is történt az évben a bloggal. 

Régóta terveztem, hogy létrehozok egy burgerekkel foglalkozó blogot, indítottam is párat, de nem találtam meg az arculatát és főleg a nevét. Úgy tűnik viszont, ezzel az oldallal, egyelőre legalábbis, sikerült véghezvinnem, azt amit nagyjából elterveztem. 

Remélem legalább néhány embernek sikerült kedvet csinálnom egy-egy burgerhez, és az amatőr írás stílus mellett is voltak olyanok, akik élvezettel olvasták, avagy nézték a burgerekről szóló írásaimat, képeimet. 

Álljon itt pár érdekesség 2015-ből, a bloggal kapcsolatban:

  • 29 cikk született mindenféle hamburgerről, eseményről.
  • A legolvasottabb cikk a Burger King Angus XT Bacon cézár szendvicséről szóló volt, melyet nem kevesebben, mint 12060-an láttak ezidáig!
  • Egy cikket átlagosan 462-en olvastak el.

 

Köszönöm az egész éves figyelmet, találkozunk 2016-ban is!

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr388216672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása