Én és a Burgerem

Epic Burger - Élménybeszámoló

2016. január 11. - Kovács László György

A mai cikk az Epic Burger nevű helyről fog szólni, melyet egy átlagos sétálás közben fedeztem fel. A hely a Corvin sétányon van, az újonnan épült társasházak aljában. Mellette pár lépésre ott a Corvin Plaza. Szóval a környék adott, nézzük milyen maga az étterem.

1.jpg

Igazi, manapság divatos hamburgerező arculat fogadott mikor beléptem. Kellemes hangulatot árasztott, azonban picit hűvös volt benn. Relatíve sok hely van, és választhatunk, hogy bárszéken ülve, vagy rendes asztalon szeretnénk helyet foglalni.

2.jpg

A pultnál kell kérni, és alapvetően mi állíthatjuk össze a burgerünket, de ha nem szeretnénk sokat gondolkozni rajta, előre kreált verziók közül is választhatunk. Megmondhatjuk, hogy milyen húst szeretnénk, milyen buciban, milyen sajttal, milyen szósszal, és végül milyen extrával. 

Én a következőkre szavaztam: Marhahús, szezámmagos buci, cheddar sajt, Jack Daniel's szósz, bacon. Ezek mellett alapból tartalmaz még paradicsomot, hagymát, salátát, csemege uborkát. Köretnek sültkrumplit kértem.

15 perc alatt el is készült az étel. A burger gusztusos, elég nagy is, alig várod, hogy hozzáfogj az elpusztításához. 

3.jpg

A hús 200 grammos marhahús. Darabosabb volt a kelleténél, de ezzel együtt is ízletes volt, mediumra sütve.

4.jpg

A zöldségek teljesen rendben voltak, minden friss és ízletes. A bacon nem volt agyon pirítva. A JD szósztól eléggé édes lett az összkép, aminek én nem igazán örültem. Legközelebb tuti más szósszal kérem majd.

5.jpg

A buci ugye szezámmagos, édes, és csak picit mállós. 

6.jpg

Köretnek nagy adag sültkrumplit kapunk, ami sima mirelit, viszont teljesen megfelelő a burger mellé. 

7.jpg

Teljesen jól laktam ezzel az adaggal. A hús lehetne kicsit jobban darált, ezen kívül semmilyen negatívumot nem tudok mondani.

Ez az összeállítás 1190 Forintba került, hozzá a köret 390 Forint. Ennyiért nagyon jó, ajánlott hely lett nálam az Epic Burger. Biztos vissza térek még!

 

Epic Burger

Nyitvatartás: H - V: 11:00 - 23:00

Corvin sétány 1, Budapest, 1082, Hungary

www.epicburger.hu

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr508254942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása