Én és a Burgerem

Korzó - Tata - Élménybeszámoló

Korzó Burger

2015. november 12. - Kovács László György

Tegyünk most egy kis kirándulást Budapesten kívülre. Egy haverom adta a tippet, mikor Tatán edzőtáborozott, belefutott egy új, kellemes, és nagyon jó burgeres helybe, és én jutottam az eszébe. Ez a hely pedig nem más mint a Korzó, rögtön a tó partján. Igazából nekem ennél több nem kellett, szerveztem egy kirándulást az Öreg- mellé, Tatára, városnézéssel, sétával, és persze a nap zárásaként egy burger teszttel!

1.jpg

Az étterem nagyon jó helyen van, a vár közelében, közvetlenül a mellett. Ennél kellemesebb környezetben talán még nem is hambiztam. A Korzó egy felújított épületsoron helyezkedik el, szép nagy kiülős résszel, fiatalos hangulattal.

3.jpg

Belülről nem mondható nagynak, nincs sok asztal, ehhez hozzájárul az is, hogy belépés után jobbra fagyizó rész van, ahol te állíthatod össze az édességet. Azt vettem észre, hogy ez nagyon is jól pörög ott, sok embernél láttam ilyen fagyit. Azért burgerből is készült pár míg ott voltunk. 

2.jpg

Borzasztó meleg volt aznap, árnyék hiányában sajnos nem tudtunk a külön kis épített teraszra leülni. Viszont a fenti terasz se volt rossz, itt pár fa gondoskodott az árnyékolásról. Nem származik hátrányunk abból, hogy ilyen távol ülünk a konyhától, van egy külső digitális megjelenítő, ahol követhetjük a rendelési számokat.

4.jpg

A névadó burgert, a Korzót kóstoltam meg, amit a pultnál kell kérni. Az elkészítési idő 20 perc volt.

5.jpg

Egyedi kis tálcán érkezik az étel, ami nekem nagyon tetszett. A burger nagyon gusztusos, alig vártam, hogy hozzálássak. 

De nézzük, hogy mit is tartalmaz a Korzó burger: marhahús, sajt, bacon, vöröshagyma lekvár, csemege uborka, paradicsom, jégsaláta, jalapeno paprika, szósz.

6.jpg

Szimpatikus, hogy rendelésnél megkérdezik hogy legyen átsütve a hús, ami 150 grammot nyom. Nem darabos, omlós, viszont són és borson kívül még tartalmaz valami fűszert.

A buci pirított, nekem ízlett, és persze jó pont, hogy nem ázott át.

7.jpg

A bacon szépen megsült, ropogott rendesen. A zöldségek frissek voltak, a szósz is ízlett, de nem jöttem rá mi lehetett. Tippre édes mustáros variáció lehetett. A hagymalekvár hozta az elvárhatót, kellően kiegészítette a többi összetevőt. Ami kicsit negatívum, hogy a sajt jobban is rá olvadhatott volna a húsra. 

8.jpg

A krumpli divatos csónak burgonya. Továbbra is az egyik kedvencem, én nagyon kedvelem. Szép nagy adagot kapunk belőle, fűszeres ízesítéssel.

9.jpg

Lássuk az árakat. A Korzó burger 1290 Forintba kerül, hozzá a burgonya 350 Forint. Majonéz 80, a ketchup pedig 60 Forint. Szóval a burger körettel együtt 2000 Forint alatt van, ennyiért bőven megéri.

Én jól laktam ezzel az összeállítással. Már csak el kellett vonszolni magunkat a vonathoz, hogy haza jussunk. :)

Mindenképp ajánlott hely, ha arra jártok, és jó burgert akartok, nézzetek be a Korzóba!

10.JPG

 

Korzó

Nyitvatartás: H - P: 11 - 21:30, SZ - V: 9:00 - 21:30

Tópart utca 5-7. Tata, Hungary, 2890

https://www.facebook.com/KorzoTata

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr608073432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása