Én és a Burgerem

W35 Boulevard - Élménybeszámoló

Classic burger

2015. november 24. - Kovács László György

Az első találkozásom az újkori burger divattal 2 éve történt, a Wesselényi utcai W35-ben. Azóta nem jártam náluk, sorra nyíltak az új helyek, így is alig győzöm kipróbálni őket. De egyik nap úgy alakult, hogy a körúton levő Stifler bárral összenőtt kirendeltségüket választottam, mert kíváncsi voltam mi változott a 2 év alatt.

1.jpg

emlékeim voltak a burgerről, de az is rémlett, hogy a köret nem volt a kedvencem. Nézzük mi változott. 

4.jpg

(2013-ban még így nézett ki a menü) 

Ahogy a Wesselényi utcai hely, ez sem valami túl nagy, de azért el lehet férni. A pultnál kell leadnunk a rendelést, amit meg is tettünk, a Classic burgert választottuk.

2.jpg

A kiszolgálás kedves volt, az étel 25 perc alatt készült el. A burger mellé alapból kapunk sült burgonyát, és coleslaw salátát.

3.jpg

 

Classic burger: házi buci, majonéz alapú burgerszósz, római saláta, salátahagyma, paradicsom, marhahúspogácsa, paradicsomlekváros cheddarkrém, bacon.

5.jpg

A hús ugye marha, 130 grammot nyom. Ízre egész jó, azonban kicsit rágós volt néhol és nehezen hittem el hogy valóban 130 gramm. 

6.jpg

A buci nagyon mállott, nem érződött hogy meg lenne pirítva. Elveszett szinte a hús benne. Levegős volt, nem fenyegetett a veszély, hogy jóllakunk általa. 

A cheddarkrém érdekes újdonság volt nekem, egész jó volt, bár én a sima ráolvasztott sajtot jobban értékelem. Nachos szószra emlékeztetett. A zöldségek és a bacon rendben volt, hozta a szokásosan elvártat. 

9.jpg

A coleslow salátát nem tudtam hova tenni. Rendben, gyömbéresnek volt írva, ezért aztán nem is olyan ízre számítottam amit már jól ismerek. Meglepett az is, hogy lilakáposztából van. Szerintem édeskömény is volt benne. Ízre nekem nagyon nem jött be, komolyan mintha valami mosószert nyalogattam volna. :) De ez szubjektív.

8.jpg

A krumpli nem változott, továbbra is sült burgonya van, libazsírban elkészítve. Én hamburgerhez egyáltalán nem szeretem ezt a fajta köretet, nem is esett jól. Többiek szerint olyan krumpli volt amit a malacoknak adnak. :) Én jobban örültem volna legalább egy mekis szintnek (rossz kimondani is). Mennyiségre azonban elég volt. 

7.jpg

Összegezve, csalódás volt. Sokkal jobbra emlékeztem. A buci bénácska, a hús lehetne jobban daráltabb, a krumpli szubjektív, én ezt nem szeretem. Nem laktam jól vele, azt megmondhatom. 

És az ár. 2 éve még csak 990 Forint volt a Classic burger, most 1690 Forint. Elég erőteljes ár növekedés, cserébe szerintem a minőség meg romlott. Az az érzésem volt, hogy a kezdeti minőségi burger készítésből átcsapott a dolog a terjeszkedésre és tömeggyártásba. 

10.jpg

Többet vártunk, a W35 névről nekem ennél jobb minőség jutott eszembe, sajnálom, hogy most nem sikerült hozni a vártat. Majd még adok nekik esélyt valamikor, hátha csak rossz időben voltunk. 

 

W35 Boulevard

Nyitvatartás: H-K-SZ: 11:00 - 23:00 P-SZ: 11:00 - 02:00 V: 11:00 - 22:00

Erzsébet krt. 19., Budapest, Hungary, 1077

http://w35.hu/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr228103294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UdjanMineck 2015.11.25. 20:58:13

Mi a f.szom az a "meh"?

Kovács László György 2015.11.26. 13:53:41

@UdjanMineck: Az index munkatársaitól kérdezd :)
süti beállítások módosítása