Én és a Burgerem

STIKA - Élménybeszámoló

STIKA Burger

2015. december 08. - Kovács László György

A következő helyet a BurgerCard elfogadóhelyek közül választottam, mégpedig azért, mert a belváros szívében található, kellemes kis terasza van, és tetszetős a burgerük. Amikor kóstoltam még jó idő volt, és meleg, ezért a terasz részen fogyasztottuk el a vacsorát. Szóval nem másról lesz most szó, mint a STIKA Gastropubról, mely a Dob utca - Klauzál utca sarkán helyezkedik el.

1.jpg

A hely belül kicsi, nem férnek el sokan, jó időben van egy kisebb terasz a hely előtt. A kiszolgálás kedves volt, ahogy leültünk rögtön jöttek is, hogy mit szeretnénk kérni. 

2.jpg

3.jpg

A névadó STIKA Burgert választottam, mely

érlelt marhahúst, zöldbors mártást, marinált lilahagyamát, bacont és sajtot tartalmaz.

4.jpg

Láthatjuk, hogy nem egy megszokott összeállítás.

A hús 150 grammos, marhahús. és borssal van ízesítve, és médiumra van sütve. Ettől függetlenül kicsit száraznak éreztem. 

A buci édeskés, kalácsos állagú, megfelelő töménységű.

A bacon szerintem nagyon finom volt, ropogósra volt sütve.

Sajtból jó sokat kapunk, szépen ráolvasztva a húsra.

5.jpg

Találunk még benne kis rukkolát és madárbegy salátát. Előbbit én annyira nem kedvelem, de kis mennyiségben még nem piszkálom ki.

A lilahagyma marinált, ecetes, nem csípős. A különlegessége a burgernek a zöldbors mártás, mely kicsit megbújt a háttérben. Sajnos én nem különösebben éreztem ki a többi összetevő mellett. Viszont a házi ketchup tényleg házi, talán zöldfűszeres ízesítést is kaphatott. 

A köret házi chips burgonya, mely jól ropog, kellemesen sós. 

6.jpg

A STIKA burger még pont befért a 2000 forintos lélektani határ alá a maga 1950 Forintos árával. Ez picit több, mint amit megszoktunk egy hambi + köret összeállításért, de tényleg friss, ízletes, és kicsit különlegesebb összetevőkkel talán még elfogadható. Nekem ízlett, ajánlom a megkóstolását!

STIKA

Nyitvatartás: H - SZ: 08:00 - 23:00, CS - SZO: 08:00 - 00:00, V: 08:00 - 17:00

Dob utca, 46/A., Budapest, Hungary, 1072

https://www.facebook.com/StikaBP

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr878140672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása