Én és a Burgerem

Főzdefeszt - PolaPola, Burger House - Élménybeszámoló

2015. szeptember 18. - Kovács László György

Szeptember 11. és 13. között került megrendezésre 10. alkalommal a Főzdefeszt, a Hősök tere mellett, a Felvonulási téren. Én vasárnap késő délután látogattam ki, életemben először, de remélem nem utoljára. 

1.JPG

A bejárat előtt hatalmas parkoló volt, amit díjmentesen lehetett használni. Miután átvergődtünk az ARC plakát kiállításon, megpillanthattuk magát a Főzdefesztet, és a tömeget.

2.jpg 

Ha van PayPass-os bankkártyánk, akkor semmi dolgunk, mehetünk is vásárolni, de amennyiben nincs, ki kell váltanunk egy kártyát, melyet készpénzzel tudunk feltölteni. Más módon nem volt lehetőség a fizetésre. Itt még nincs vége, ha sört is szeretnénk inni, akkor vásárolnunk kell 1000 Forintért egy dedikált poharat, amibe aztán kaphatjuk a jéghideg sört. A poharat mi magunk is kiöblíthettük az erre a célra elhelyezett sátrakban. 

Amikor ezekkel megvoltam, tettem egy szép kört, felmértem a terepet, mi merre hány méter. A helyszín szerintem kellemes volt, sok sok pad, és kuka, a feltöltő pontoknál is minden flottul ment. Voltak mini koncertek, kisebb akrobata fellépések is. A WC 100 Forintba került, de ezért egy kulturált kézmosási lehetőséggel, kéztőrlővel ellátott konténeres megoldást kaptunk. Amennyiben valaki sajnálta volna erre a pénzt, 2 perc sétára a fesztiválon kívül használhatott ingyenes toi toi-t is. 

3.jpg

Bőség zavarában nehezen sikerült eldöntenem mely söröket próbáljam ki, végül 3 különböző kóstolásánál maradtam. Sör árak 450 Forint körül indultak, rendszerint 2dl, vagy 3 dl. Ezer Forint körül volt átlagosan a fél liter. Ez nem is fontos az írás szempontjából, térjünk is rá az ételekre.

A választék viszonylag széles volt, ehettünk lángost, kolbászt, gyrost, mexikóit, tésztát, Barbecues húsokat, csevapot, és persze hamburgert.

Én az utóbbi kettőt próbáltam ki ez alkalommal.

4.jpg

Elsőként a PolaPola került a célkeresztbe. Minden alkalommal mikor elsétáltam előttük megcsapott a gusztusosan sülő csevap illata, na meg a nagy sor látványa. De ez nem tántorított el. 1200 Forintért kaptam 5 db hús rudat lepényben, hagymával és ajvárral körítve.

5.jpg

Nagyon finom volt, a hús hozta a balkáni hangulatot, és az egész nagyon egyben volt. Szinte jól laktam vele.

6.jpg

Ezután tettem még pár kőrt, kis pihenő üldögélésekkel, majd elkezdtem gondolkozni, melyik burgert kéne megkóstolni. Annyira sok lehetőség nem volt, a legszimpatikusabb nekem a Burger House lett. Étteremben még nem kóstoltam az ételüket, de majd pótolom ezt a hiányosságot. 

7.jpg

Esti órákra már olyan durva sor nem volt előtte, 15 perc alatt meg is kaptam. A Bacon verziót kértem, melyben cheddar sajt mellett a névadó bacon is megtalálható volt. Mellé természetesen hasábburgonyát is kértem.

8.jpg

A hús 150 grammos marha. Közepesnél talán nagyon picivel jobban át volt sütve, szerintem így volt a legjobb. Nem volt benne rágós rész, végig omlós maradt, viszont eléggé száraz volt.

9.jpg

A buci belül pirított, jól összenyomható, nem telített. A bacon ropogósra sült, kicsit száraz lett így.

Krumpli sima mirelit, ízre jobbak közé tartozik.

10.jpg

Az egész burgerről elmondható hogy száraz. Muszáj volt kortyolgatni a sört, hogy lecsússzon a torkomon.

Ettől függetlenül ízlett, ahhoz képest, hogy futószalagon készült, teljesen jó minőséget kaptam. 

11.jpg

A hamburger 1390 Forint volt, mellé a hasábburgonya plusz 400. Egy ilyen fesztiválon ez teljesen átlagos ár szerintem, főleg ha a sör árakat nézzük. 

Nekem tetszett ez a Főzdefeszt, jól éreztem magam, jókat ittam és ettem, egyértelmű, hogy a következőn is ott a helyem!

 

PolaPola

Nyitvatartás: H - SZ08:00-23:00, CS - SZO: 08:00-02:00, V: 08:00-23:00

Klauzál tér 11., Budapest, Hungary, 1075

https://www.facebook.com/polapolaetterem

 

Burger House

Nyitvatartás: H - CS10:00-20:00, P - SZO: 10:00-22:00, V: 10:00-20:00

http://burgerhouse.hu/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr777790112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása