Én és a Burgerem

III. Food Truck Show - Che Che Bistrocafe - Élménybeszámoló

2016. június 20. - Kovács László György

Sajnos el vagyok késve a cikkek publikálásával, ezért aztán nem túl friss témáról fog szólni a mai szösszenet.

A III. Food Truck Show lassan két hónapja volt már, de még mindig jó szívvel gondolok vissza. Az előző kettőn is részt vettem (a másodikról cikk is készült), és mindegyik szervezése és hangulata nagyon tetszett. Most is így történt.

2016-05-07_16_35_24.jpg

Második alkalommal (összességében harmadjára) került megrendezésre a Lóverseny pályán, pontosabban a Kincsem Parkban, ami kifejezetten kellemes környezetet biztosított. Az odajutást segítette a Deák térről induló régi amerikai iskolabusz, amit ingyenesen lehetett igénybe venni, és ezzel a megoldással lehetett (autómentesen) kijutni a helyszínre.

2016-05-07_17_09_11.jpg

A belépő 900 Forint, de ebből 300-at fel is lehetett tenni egy aktuális versenyre. Az elrendezés maradt, szépen körben álltak a truck-ok, középen kellően nagy sátorral, sörpadokkal. Szükség is volt rá sajnos, kicsit esős volt az idő. Fizetni most nem feltöltő kártyás megoldással, hanem készpénzzel, és néhol bankkártyával lehetett.

2016-05-07_17_36_26.jpg

Street food mellett sörökkel és egy körhintával találkozhatott az aki kilátogatott. Az utóbbit személy szerint nem próbáltam, de élmény lehetett ráülni.

p5070200.JPG

Egy különlegesebb megoldást akartam választani hamburgerügyileg, ezért a Che Che Bistrocafe-t vettem célba. Ahogy a reklámtáblájukon is áll, ők "nemburgereket" árulnak, inkább szendvicseket. Én most a marha hús alapút, pontosabban steak verziót rendeltem. 

2016-05-07_17_44_45.jpg

Hamar, 10 percen belül meg is kaptam az ételt. Az összetevők a következők voltak:

100% marha steak, pirított zsemle, olvasztott cheddar sajt, házi lilahagyma lekvár, paradicsom szeletek, magos mustárszósz, rukkola.

2016-05-07_17_45_51.jpg

A látvány étvágygerjesztő volt. A krumpli szép adag, természetesen mirelit, de legalább a csónak verzió. A húst meglátva, ha elfelejtettük volna, rögtön feltűnik, hogy ez nem a tipikus hamburger hús, amit megszokhattunk. Nekem ez kicsit idegen volt, de ízre bejött végül is, és hát kell a változatosság. Hagymalekvárból jutott bőven, rukkolából szerencsére nem kaptam sokat. A sajt szépen folyt, és az összeállítás rendben volt. 

2016-05-07_17_53_24.jpg

2016-05-07_17_53_29.jpg

2016-05-07_17_53_37.jpg

2016-05-07_17_56_23.jpg

2016-05-07_17_59_07.jpg

Korrekt adagot kaptam. Az ára 2000 Forint. Ez nem kevés, azonban megszokott, hogy a street food nem az olcsó árakról szól. 

https://www.facebook.com/foodtruckshowbp

Che Che Bistrocafe

Nyitvatartás: H - V: 8:00 - 22:00

Teréz körút 56., Budapest, Hungary, 1066

https://www.facebook.com/chechebistrocafe

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr758754080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása