Én és a Burgerem

Sertés King - Burger King Napi Menü

2015. április 15. - Kovács László György

Ma evezzünk egy kicsit kommerszebb vizekre:

Frissült a Burger King Napi Menü kínálata, ami annyit tesz hogy kicsit megvariálták az eddigi kiosztást, emelték az árát 100 forinttal, és bekerült egy új szendvics, a Sertés King. Mivel ezt még sosem kóstoltam, és pont kedd volt, erre esett a választásom.

3398e.jpg

Ez egy hosszúkás, sertés húsból készült burger ami hasonlít a most futó promós xtra long szériára. Viszont ebben csak egy hús van három helyett, de legalább egy jó hosszú darab.

2015-04-14_18_34_14.jpg

Kapunk bele még BBQ szószt (sehol nem találtam konkrét infót erről, én annak éreztem), csemege uborkát és hagymát. Természetesen jár hozzá üdítő és sültkrumpli is.

2015-04-14_18_35_48.jpg

A hús nekem bejött, igazából nem tudom mihez hasonlítani, teljesen más sertés íze van mint pl. a McDonald's-osnak (aki azt nem szereti, ezzel megpróbálkozhat). Megjegyezném, hogy a marhából készült burgereket szeretem a legjobban, de úgy gondolom néha ki kell mozdulni a jól megszokott ízvilágból.

A szósz mennyisége nem jelentős, pont elég szerintem. A hagyma és az uborka jól megfér egymás mellett, egyik sem túl sok.

2015-04-14_18_40_05.jpg

Nem mondom hogy mindenkinek a kedvence lesz, de aki szereti az új ízeket az kóstolja meg. Jóllakás faktor olyan 70%-os, éhesen kettőt is be tudnék ebből tolni, de akkor már előfordulhat hogy nem kapnék levegőt. :)

A Napi Menük így alakulnak mostantól:

  • Hétfő: Western WHOPPER® 
  • Kedd: Sertés King
  • Szerda: Chicken WHOPPER®
  • Csütörtök: WHOPPER®
  • Péntek: Fish King
  • Szombat: Deluxe Csirke
  • Vasárnap: WHOPPER® Sajt

www.burgerking.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr337371120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása