Én és a Burgerem

Jónás Kézműves Sörház feat Tuning Bar&Burger - Élménybeszámoló

Classic burger

2015. október 15. - Kovács László György

A Jónás Kézműves Sörház nem volt számomra ismeretlen, voltam már ott korábban, és már akkor is meg voltam elégedve, a sör és a környezet kiváló. Amint megláttam, hogy burgerrel is bővül a kínálat, méghozzá az ételeket a Tuning Bar&Burger készíti, egyértelmű volt az újabb látogatás.. Ennél több nekem nem is kellett, természetesen amint volt rá lehetőségem, kipróbáltam. Az eredeti Tuning még várat sajnos magára, ezt a hiányosságot is pótolni fogom.

1.jpg

2.jpg

Az esti órákban érkeztünk meg a helyszínre, még mikor jó idő volt. Teltház fogadott minket, és csak úgy lett helyünk hogy egy hölgy megosztotta velünk az asztalát. A sört benn a sörházban kell kérni, választásunk az Arany Jónás nevű kézműves nedüre esett.

3.jpg

Ezután oda állhatunk a kitelepült kis sütöde elé. A kiszolgálás kedves, és gyors. Mi a Classic verziót választottuk, kiegészítve hagymalekvárral. Végignézhetjük ahogy elkészül a burger. 15 perc alatt ez meg is történt, és helyet foglaltunk a szép kilátással rendelkező teraszon. 

4.jpg

5.jpg

A hambi jól néz ki, nem túl nagy, a köret sem sok, viszont a coleslaw saláta elég méretes adag. 

Ezeket kapjuk alapból a burgerbe a húson kívül: római saláta, mustár, házi paradicsomszósz, csemege uborka, fekete erdei sonka, cheddar sajt, paradicsom. Mi még kértünk bele lilahagymát és hagymalekvárt is, csak mert az jó. És mindez nem került felárba.

6.jpg

A hús marha, 140 gramm. Sütésre médium. Így aztán nem volt száraz, kellően szaftos, omlós volt. 

Krumpli jó, átlagos házi steak burgonya. Számomra kevés volt ez a mennyiség, én több köretet szeretek a burger mellé.

7.jpg

A coleslaw édes, kellően majonézes, a képen is látszik, szép nagy adag.

8.jpg

A buci kalácsos jellegű, alja picit ázik, tömör, de nem fullasztó.

Házi pari szósz kicsit pikáns, nekem tetszett. A sajtot nem éreztem ki a sok összetevő közül.

9.jpg

Az egész menü 1650 Forintba kerül, olcsóbb ugyan mint az eredeti Tuningban, de kisebb is az adag. A sör 650 Forintot kóstált. Viszont pont elég, nincs szét durranás érzés, csak a jóllakottság hatalmasodik el.

Az egész együtt nagyon minőségi érzetet nyújtott. A helyszín, a sör és az étel mindegyike  . Ajánlott!

 

Jónás Kézműves Sörház

 

Nyitvatartás: 09:00 - 23:45
Fővám tér 11-12, Budapest, Hungary, 1092

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr587962648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása