Én és a Burgerem

IV. Food Truck Show - Göröngy Street Food - Élménybeszámoló

2016. szeptember 12. - Kovács László György

A nyár végén a street food rendezvények rendre megszaporodnak, ez most sincs másképp. Ezúttal a Food Truck Show került megrendezésre a múlt hétvégén, igaz, vele párhuzamosan a Beer Burger Barbecue fesztivál is lezajlott. Meglepő számomra, hogy két nagyon hasonló témával, és ezáltal hasonló vásárlókörrel rendelkező esemény egyszerre legyen megrendezve. Ennek látszódott is a hatása, egyik esemény sem volt zsúfolt, a street food árusoknak el kellett döntenie melyiken is vegyenek részt. Persze akadtak olyanok akik mind a kettőn képviseltették magukat.

2016-09-03_17_01_45.jpg

A korábbi eseményekről itt írtam: II. és III. Food Truck Show beszámoló.

A IV. Food Truck Show helyszíne ismét a Kincsem Park lett, Lóversennyel egybekötve. Deák térről egy sárga amerikai iskolabusszal lehetett a legkényelmesebben eljutni az eseményre, emellett külön kiemelendő az autóval érkezés egyszerűsége: sok és ingyenes parkolóhely lett az autósok számára biztosítva. 

2016-09-03_15_38_03.jpg

Ezúttal is fizetni kellett a bejutásért (igaz, csak ameddig a versenyek tartottak), 900 Forintból 300-al fogadni is volt lehetőség egy versenyre.

A terület most kisebb volt, mint például az előzőn, kevesebb truck volt kinn, és ahogy elnéztem, sima, 'old school' hamburgert már csak elvétve lehetett találni. Tépett hússal rendelkezőt viszont annál inkább. 

Sikerült egy olyan helyet találnom, ahol a 'rendes' húspogácsa és a tépett hús egy burgerben szerepel.

Ez a Göröngy Street Food kínálatában volt megtalálható, akik Szegedről érkeztek, és én még nem találkoztam velük sehol.

2016-09-03_17_29_42.jpg

Húsimádó burgert választottam, mely a következőkből állt:


12,5 dkg húspogácsa, tépett malac, sült bacon, sajt, coleslaw saláta

2016-09-03_17_35_39.jpg

Szerencsére pont nem volt sor, így hamar megkaptam az ételt. Nagyon jól nézett ki, és ízre is kiváló volt. Részletezhetném, hogy a sajt ilyen, a bacon olyan jó volt, de felesleges, ez így egyben kiváló ízélményt nyújtott, és az 1600 Forintos ár is bőven korrekt érte.

2016-09-03_17_36_16.jpg

2016-09-03_17_37_03.jpg

Köretet nem árultak hozzá, így azt a Kolbice kínálatából szereztem be egy adag chips burgonyát, méghozzá cheddar sajt szósszal. 

2016-09-03_17_34_48.jpg

Göröngy Street Food

www.facebook.com/GorongyStreetFood

Emellett másnap még kipróbáltam pár dolgot, amikről igazából már szót ejtettem régebbi beszámolókban, így csak képek formájában mutatom meg.

2016-09-03_16_08_58.jpg

Befalo Bill - Pulled Pork szendvics

2016-09-03_16_14_28.jpg

Briga Burger - Chicago burger

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerem.blog.hu/api/trackback/id/tr6511688445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása